maandag 29 september 2014

Rocky Road

Ik heb het wel eens gegeten bij een hip koffietentje en volgens mij kun je er alles in stoppen wat je lekker vindt. Toen ik het recept tegenkwam op internet wilde ik het wel eens proberen. In plaats van in een vierkant bakblik heb ik het mengsel in een cupcakeblik gedaan, zo heb je handige 1 persoons porties. Al is het ook leuk om de stukjes te snijden, zodat je ziet wat er zoal in zit.

Je hebt nodig:

1 blik gecondenseerde melk (Friesche Vlag, 397 gr)
250 gr chocolade drops (hier heb ik melk gebruikt maar je kunt dat best mengen met puur en wit toch?)
 mix van 500 gr noten, minimarshmallows, rozijnen etc

Smelt de chocolade in de melk en roer door het notenmengsel. Stort in een bakblik oid en laat een paar uur opstijven in de koelkast.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten